Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Malin - 26 mars 2010 18:19

Tö.

Moa.

Säng.

Lera.

Torka.


Inte säng. Grustag. På rummet. Inomhus. 


No no.

Av Malin - 26 mars 2010 13:36

Så var det fredag igen då. Var en vecka sen jag var ut med syrran, men känns som bara några dagar. 

Har gjort en massa grejer på datorn för att speeda upp den, och nu går den som ett skott. Amazing.


Fick ett stort konstigt kuvert på posten igår, och kunde inte förstå vad det kunde vara. Men så öppnade jag och så var det ju klistermärkena med mitt namn på som kommit. Hade glömt bort att jag ens beställt dom. Fick 240 st gratis på VistaPrint, bara betala porto. Hittade en skitsnygg design direkt, begtalade 40 spänn, och glömde bort det. Gud va glad jag blev. Dom är skitsnygga, så nu vill jag klistra dom överallt men vet inte riktigt på vad. Hittills har jag bara satt en på datorn. Typ utifall jag skulle glömma vad jag heter. 


    


Ut med Moa, in i duschen, sen vete fan vad som händer.


Tjingeling.

Ovido - Quiz & Flashcards