Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Malin - 20 mars 2010 18:20

Skulle bara byta ben på sängen, och passa på att dammsuga under på samma gång. Nu, tre timmar senare, befinner jag mig i ett kaos av oanade proportioner.

Hmm, tänkte jag, ska jag kanske flytta på sängen? Ja va kul!

Jaha, då lär jag ju ändra om i bokhyllan också, för sängen kommer täcka flera "rutor".

Då lära jag tänka efter riktigt noga. Vad kan jag ställa där som jag inte ska behöva komma åt? Hmmm.... Svar? Typ inget.

Problemet är ju att hyllan var nästan full till att börja med, så nu har jag tagit fram det som stått längst ner och bara tryckt in där det fanns tillfällig plats.

Alltså: jag måste organisera om hela hyllan. Och då måste jag såklart torka och damma allt "när jag ändå håller på". Suck!


  

Får väl se om jag har nå´nstans att sova i natt. Med en här takten blir jag väl färdig framåt påsk nå´n gång.

Av Malin - 20 mars 2010 13:39

Har varit en händelsefylld vecka det här måste jag säga.


  • Äta sushi, check!   (inte helt fel faktiskt)
  • Primetime med brudarna, check!  
  • Shoppa loss utan någon som helst självkontroll, check!  (allt från sängben till fotopapper och tops.)
  • Årets första krigsmålning, check!
  • Årets första bussresa, check!      (fortfarande tråkigt)
  • Årets första krogbesök, check!    (nu klarar jag mig ett bra tag)
  • Veckans karatefylla, check!    (all-in, shots, jäger & hela köret)
  • Tillverka eget kol, check!  (inte somna med ugnen på Malin! Hamburgare & strips, i 275 grader på snabben i cirka sju timmar. Simsalabim. Kol.)

Testade att redigera en bild i Lightroom, oj vad kul det var! Tyckte bilden var bra innan, men nu ser originalbilden helt färglös ut. Så nu har jag fått blodad tand, fanns ju hur mycket funktioner som helst!



          


Vilken skillnad va?

Ovido - Quiz & Flashcards