Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Smak

Av Malin - 25 januari 2009 20:37

Under över alla under! Min smak har återvänt, åtminstone tillfälligt. Har inte ätit på hela dagen, provade lite tidigare, men kände ingen smak och blev lätt illamående, så gav upp. Nu testade jag äta en banan, för hungern river i magen, och det gick superbra. (Hatar att äta om man inte känner smak, även om man är hungrig känns det meningslöst.)


Så nu ska jag koka nudlar. Eller göra kycklingfilé i ugn. Men lutar nog åt nudlar, det går fortast. Annars kanske jag hinner tappa smaken igen.


Täppt i näsan och nässprejen vägrar hjälpa. Hatar att andas med munnen, iallafall när jag ska sova. Tungan blir ju tjock som en jag vet inte vad och får ett ännu tjockare äckligt lager av nå´t annat som jag inte vet vad. Blää.


Pratade just med Micka från klassen, hon oxå supersjuk. Är ju som att gå på dagis när man går i den här klassen verkar det som. Alla smittar varandra om och om igen, sen första veckan.


Lite lätt uttråkad idag igen faktiskt... Gjort provet, läst lite, (jobbigt att läsa när huvet väger mer än en bil), kollat på tv (bara dåligt på helgerna, otroligt!) , kollat en film på datorn (The Alphabet Killer, var jättebra, men slutet sög. Stenhårt. Besviken)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 11 september 2013 21:58

Ja, enligt P3 Nyheter så är det fler personer som (olagligt) laddar ner E-böcker än porr. Undersökningen är gjord med 75 000 svarande. Undersökningen visade också att de som laddar ner mest är killar över 20. Tillåt mig ta ett moment:::  Oookejjj...

Av Malin - 1 september 2011 22:18

Har skrivit om det förr, och nu hände det igen. Läste en artikel tidigare idag, på aftonbladet.se (integjort på sista typ 5-6 månaderna), och la märke till en bild i en artikel om en liten flicka som fått händerna bortsprängda. (Bilden var från en ...

Av Malin - 24 augusti 2011 22:54

Har börjat titta på tv igen ikväll, vad kan det vara, en två tre år sen sist. Har varit alldeles för less på programkvaliteter, tidsförskjutelser och reklamavbrott för att slå på tv:n för mindre än en dvdfilm, sen typ 2009.  Sen ikväll såg jag förs...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:50

Finns det muslimska/islamistiska seriemördare? Alltså sådana typer som det görs tv-serier och filmer om i västvärlden; hemska tortyrare som samlar på ögon & stortånaglar. Vem har någonsin läst en deckare som utspelar sig i middle east med middle ea...

Av Malin - 21 augusti 2011 18:30

Är alla irakier och/eller iranier etc. (ursäkta min okunnighet här) muslimer? Eller islamister och/eller vad det nu är? Eller finns det dom som är infödda i den religionen som också ifrågasätter och ställer sig utanför? Min farfar är en "avhoppad" ...

Ovido - Quiz & Flashcards